موتور دانلود
پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, :: 16:27 :: نویسنده : ميلاد


ترفندهای ایرانسل

همونطور که میدونید اوپراتور دوم تلفن همراه با اومدنش سرویس های نسبتا خوبی را برای کاربرای خودش فعال کرده ، که با وارد کردن کدهایی میشه آنها را فعال نمود . کدها سیم کارت های اعتباری و دائمی متفاوت هستند ، که در زیر همشونو نوشتم ... توجه کنید این کدها همه از راست به چپ می باشند. [color=#CC0000]سیم کارت های دائمی : *130*1# برای مشاهده ی صورت حساب خود (بدهی) *130*3*1*1# فعال سازی پیامگیر *130*3*1*3# فعال سازی ذخیره شماره *130*3*4# فعال کردن لیست شماره ی طلایی و وارد کردن شماره ها *130*3*1*4# حذف همه سرویس ها *130*3*5# دریافت تنظیمات MMS *130*3*6# دریافت تنظیمات GPRS سیم کارت های اعتباری : *140*1# برای مشاهده ی صورت حساب خود (بدهی) *140*3*1*1# فعال سازی پیامگیر *140*3*1*3# فعال سازی ذخیره شماره *140*3*1*4# حذف همه سرویس ها *140*3*5# دریافت تنظیمات MMS *140*3*6# دریافت تنظیمات GPRS اینم یه سری کد برای حل بعضی از مشکلات : #0000*330# وقتی که ارتباط با آنتن ندارید (آنتن شما عوض میشه!) #21## زمانی که آنتن هست ولی به شما خط داده نمی شود. #16*0000*35# زمانی که شما نه می توانید SMS بدید و نه بگیرید! اگه یه موقع یه جایی بودید که نمیتونستید تماس بگیرید یا مثلا اعتبارتون تموم شده بود اصلا تو فکر نباشید ! شما میتونید با زدن کد زیر (فرقی نداره اعتباری یا دائمی باشه) یه SMS به فرد مورد نظر ارسال کنید . با زدن این کد یه اس ام اس حاوی اینکه "لطفا با من تماس بگیرید" به شخص مورد نظر فرستاده میشه که هیچ هزینه ای هم برای شما نداره .... توی پیامی هم که برای شخص میره به 2 زبون یعنی فینگیلیش و انگلیسی نوشته شده . کد : *150*0935 ^^^ ^^^^# به جای (^) ، شماره ی مورد نظر خود رو وارد کنید ... چه 0935 چه 0935 ، فرقی نداره . به دلیل اینکه تنها ایرانسل این سرویس رو فعال کرده فقط به تمامی خطوط ایرانسل این کار صورت می گیرد . سرویس ذخیره شماره و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یكی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یك زمان استفاده نمایید. لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده شما را قادر می سازد تا بدانید در زمانی كه در دسترس نبوده اید، چه كسانی با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبكه باشد، كسی كه با شما تماس می گیرد، به یك سرویس پیام گیر هدایت می شود (ترفندستان) كه در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی كه تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی كه با شما تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال می گردد.این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یكی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یك زمان استفاده نمایید .

 

صداي بوق انتظارمشتركان ایرانسل تغيير مي‌كند


با عرضه سرويس "آهنگ پيشواز" صداي بوق انتظار مشتركان ايرانسل تغيير مي‌كند
به نقل از روابط عمومي ايرانسل، همزمان با فرا رسيدن عيد سعيد غدير خم، ايرانسل این فناوري شبكه تلفن همراه را به ايرانيان عرضه مي كند.
تاكنون كساني كه با شماره مشتركين ايرانسل تماس مي گرفتند تا پيش از اينكه مخاطب به تماس ورودي خود پاسخ دهد، تنها صداي بوق انتظار معمولي را مي شنويدند و حالا با عرضه سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل، مشتركين ميتوانند اين صدا را به نوا و موسيقي انتخابي خود تغيير دهند.
آهنگ پيشواز، زنگ گوشي تلفن همراه نيست بلكه این نوا براي كساني پخش می شود كه با شماره مشترك متقاضي اين سرويس تماس مي‌گيرند پخش مي‌شود. اين سرويس در تنظيمات گوشي مشترك ذخيره نمي شود، بلكه در شبكه تلفن همراه ايرانسل قرار مي گيرد، بنابراين مهم نيست كه گوشي مشترك ساخت كدام شركت است يا مدل و قابليت‌هاي آن چيست، لذا تمامي مشتركين ايرانسل با هر نوع گوشي تلفن همراه ميتوانند از اين سرويس استفاده كنند.
فعال سازي سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل از طريق مراجعه به پورتال ويترين به نشاني vitrin.irancell.ir ، ارسال كد آهنگ مورد نظر به شماره 7575 از طريق پيام كوتاه و همچنين شماره گيري كد دستوري (USSD(*777# از خط ايرانسل و دنبال كردن منوهاي آن براي تمامي مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل ممكن مي باشد.
براساس اين گزارش، با درخواست خريد آهنگ مورد نظر، هزينه مشخص مربوط به آن براي استفاده در يك دوره 30 روزه از اعتبار مشتركين اعتباري كاسته و يا در صورت حساب مشتركين سيم كارت هاي دائمي منظور مي گردد.
استفاده از سرويس آهنگ پيشواز هزينه ماهيانه، هزينه فعال‌سازي يا هزينه تغيير تنظيمات ندارد و تنها هزينه خريد هر آهنگ براي يك دوره زماني مشخص دريافت ميشود.
مشتركين پس از خريد آهنگ پيشواز، يك پيام كوتاه تاييد براي اشتراك سرويس و يك پيام كوتاه تاييد براي خريد آهنگ پيشواز دريافت خواهند كرد و ظرف چند دقيقه نخستين آهنگي كه خريداري كرده اند به طور پيش‌فرض براي تمامي تماس‌گيرندگان ايشان تنظيم و پخش خواهد شد.
مشتركين ايرانسل مي‌توانيد به محض خريد هر آهنگ پيشواز تا سه روز بدون پرداخت هيچ هزينه‌اي، آن را به دفعات با آهنگ هم قيمت ديگري تعويض كنند.
مشتركين براي دريافت فهرست ده آهنگ پيشواز برتر ميتوانند يك پيام كوتاه بدون متن به شماره 7573 ارسال و يا عبارت DAH را به شماره 7575 و از طريق پيام كوتاه ارسال نمايند. براي مشاهده فهرست آهنگ هاي پرطرفدار، كافي است يك پيام كوتاه بدون متن به شماره 7575 ارسال شود. براي دريافت فهرست جديدترين آهنگ‌ها هم
مي بايست عبارت J در يك پيام كوتاه به شماره 7575 ارسال شود. با ارسال عبارت PI به شماره 7575 فهرست آهنگ‌هاي پيشنهادي ايرانسل از طريق پيام كوتاه به مشترك متقاضي ارسال ميشود.
اطلاعات بيشتر در خصوص سرويس آهنگ پيشواز، نحوه فعال سازي، شنيدن آهنگ هاي پيشواز موجود و انتخاب آن و ديگر امكانات اين سرويس پيشرفته و جذاب در پورتال ويترين ايرانسل به نشاني vitrin.irancell.ir قرار دارد.

 


ویژه کردن خطوط ایرانسل


مطمئنا براي شما نيز پيش آمده كه در حال صحبت كردن با شخصي هستيد و ممكن است تلفن همراه شما براي دقايق زيادي مشغول بماند.
حال اگر فردي با شما تماس بگيرد و شما از تماس وي مطلع نمي شويد.
اما امروز ما ترفندی را به شما معرفی خواهیم کرد که این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید با استفاده از موبایل خود بتوانيد از تماس دوم مطلع شويد و بتوانيد به تماس دوم پاسخ دهيد.
پیشنهاد میکنیم این ترفند را حداقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.
بعضی از دوستان می گفتند call waiting در تمامی گوشی ها هست ، من نیز می گویم بله در تمام گوشی ها هست اما فقط سیم کارت ایرانسل این منو را پشتیبانی می کند و اپراتور های دیگر مثل همراه اول و ... پشتیبانی نمی کنند .
اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
از منوي اصلي وارد قسمت Settings شويد، سپس وارد بخش Calls شويد و Manage calls را انتخاب كنيد.
گزينه Call Waiting را انتخاب كنيد
حال گزينه Activate را بزنيد تا اين امكان روي تلفن همراه شما فعال شود
از اين پس اگر شما با تلفن همراه خود در حال مكالمه باشيد و تماس ديگري با شما برقرار شود ديگر براي فرد دوم بوق اشغال پخش نخواهد شد
به صورت خودكار چنين متني براي فرد دوم (تماس گيرنده دوم) پخش خواهد شد
"مشترك MTN irancell مورد نظر در حال مكالمه مي باشد، منتظر بمانيد يا بعدا تماس بگيريد"
حال تلفن همراه شما زنگ مي خورد و شماره دوم براي شما روي صفحه نمايش گوشي شما نمايش مي يابد كه مي توانيد آن را انتخاب و به تماس وي پاسخ دهيد .

 


طریقه انتقال اعتبار از سیم کارتهای ایرانسل به یکدیگر


این ترفند به درد مواقعی می خورد که در حال یک صحبت هستیم یک دفعه شارژ تمام می شود و به جایی نیز دسترسی نداریم که شارژ بخریم سریع به کسی می گیم شارژ بده پولشو میدم بهت ! یا مواردی اینچنینی !
آموزش :
بدین منظور ابتدا از خطی که می خواهید از اعتبار آن به خط دیگری بفرستید یه پیامک ( اس ام اس ) به شماره ۱۱۱۲ با متن زیر ارسال کنید :
(توجه مبلغ مورد نظر باید به ریال باشد)
0935QQQQQ:1000
منظور از QQQQQ شماره خود شماست و 1000 هم مبلغ انتقالی
به عنوان مثال شماره من 09352931100 هست پس مینویسم : 09352931100:1000 و به شماره 1112 ارسال میکنم.
اما به نکات زیر توجه کنید :
1) این امکان فقط و فقط برای سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می باشد.
2) برای انتقال اعتبار سیم کارتی که می خواهید از آن مبلغی را انتقال دهید باید بالای 1000 تومان اعتبار اولیه داشته باشد.
3) ایرانسل بابت این امکان 50 تومان کارمزد دریافت میکند.
انتقال اعتبار با سرعت انجام میشه و پیامی برای هر دو سیم کارت مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال اعلام میکند.
توجه : با این روش فکر نکنید میتونید از سیم کارت هرکی که گرفتید دستتون اقدام به انتقال شارژ کنید , نه خیر چون ایرانسل طی 2 پیام به هر دو سیم کارت اعلام میکنه که واریز ( انتقال ) با موفقیت انجام شد !
موفق باشید

 

 

خدمتي جديد و رايگان از ايرانسل | لطفا با من تماس بگیرید !


از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست.
جهت استفاده از اين سرويس كافي است شماره *۱۵۰* را نوشته و سپس شماره ايرانسل فردي كه مي خواهيد براي او پيغام ارسال كنيد را وارد نماييد و سپس كليد # را بفشاريد . حال دكمه Call (كليد تماس كه معمولا با رنگ سبز مشخص شده است) را بزنيد .
خدمتي جديد و رايگان از ايرانسل | لطفا با من تماس بگیرید !
در صورت اجراي موفقيت آميز اين عمل ، مي بايست پيغام زير را در گوشي خود مشاهده كنيد :
Darkhaste Tamas be in shomare ersal shod (in service rayegan ast) ۰۹۳QQQQQQ
استفاده از اين سرويس كاملا رايگان بوده و براي شخص ارسال كننده و يا دريافت كننده هيچ هزينه اي ندارد . همچنين همانطور كه گفته شد تنها مشتركين ايرانسل قادر به استفاده از اين سرويس مي باشند .

صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پیوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 548
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : سوسا وب تولز


قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

download-make win xp

قالب بلاگ اسکای

قالب بلاگفا